Asystentka w biurze ubezpieczeniowym / doradca ubezpieczeniowy.
Poszukujemy osoby do pracy w biurze ubezpieczeniowym na Ursynowie w Warszawie:
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe / ewentualnie osoba studiująca zaocznie
- Znajomość i biegła obsługa aplikacji biurowych
- Komunikatywność i miła aparycja
- Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub dziale handlowym
- Mile widziane doświadczenie w branży ubezpieczeniowej
- Prawo jazdy kat.B aktywne
Odpowiedzialność:
- Kontrola przepływu dokumentów
- Wykonywanie i odbieranie telefonów od kontrahentów
- Bieżące zarządzanie kalendarzem spotkań i koordynacja spraw związanych z obsługą klientów
Oferujemy przyjemną atmosferę pracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie dla ambitnych osób.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny + foto) wraz z informacją na temat oczekiwań finansowych i zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.