bok@bestpolisa.pl biuro obsługi klienta
English

Szanowni Państwo,

informujemy, że nasze serwisy internetowe mogą wykorzystywać pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają korzystanie z naszych zasobów. Korzystając z serwisu Użytkownik wyraża jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookies. Działanie plików cookies można zablokować zmieniając ustawienia przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

ubezpieczenia oferty pracy

Asystentka w biurze ubezpieczeniowym / doradca ubezpieczeniowy.

Poszukujemy osoby do pracy w biurze ubezpieczeniowym na Ursynowie w Warszawie:

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe / ewentualnie osoba studiująca zaocznie
  • Znajomość i biegła obsługa aplikacji biurowych
  • Komunikatywność i miła aparycja
  • Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub dziale handlowym
  • Mile widziane doświadczenie w branży ubezpieczeniowej
  • Prawo jazdy kat.B aktywne

 

Odpowiedzialność:

  • Kontrola przepływu dokumentów
  • Wykonywanie i odbieranie telefonów od kontrahentów
  • Bieżące zarządzanie kalendarzem spotkań i koordynacja spraw związanych z obsługą klientów

Oferujemy przyjemną atmosferę pracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie dla ambitnych osób.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny + foto) wraz z informacją na temat oczekiwań finansowych i zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.